ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Tájékoztatom, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó), a vitrea.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérem, amennyiben vásárlója kíván lenni a honlapom által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásaimat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.



1. Szolgáltatói adatok:


Név: Magasházi Julianna - egyéni vállalkozó
Székhely: 8096 Sukoró, Gyepes utca 6/3.
Adószám: 67937578-1-27
Nyilvántartási szám: 50975343
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@vitrea.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 3833138
Számlaszám: 10404247-95704880-01860000


2. Megvásárolható és megrendelhető termékek köre


Termékek: ajtó- és ablakbetétek, asztallapok díszüveg-felülete, bútor- és vitrinbetétek, lámpák, díszdobozok, szalvétatartók, mécsestartók, polcdíszek, órák, üvegtálak, ablak- és falidíszek, üvegékszerek.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.


3. Rendelési információk


A megjelenített termékek megrendelhetőek személyesen a székhelyen, telefonon és elektronikus úton, e-mail-en keresztül. A terméket személyesen át lehet venni a székhelyen illetve igényelhető futár által történő házhoz szállítás is, amit vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja vesz át.
A termékre vonatkozóan megjelenített árak a fizetendő bruttó vételárat jelentik, áfa felszámítására nem kerül sor. Az áfa mértéke 0% (alanyi adómentes értékesítés).
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a "Szállítási feltételek, szállítás díjszabása" menüpont alatt.
Honlapomon termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, úgy a szolgáltatói adatok között rögzített telefonszámon vagy e-mail-en szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velem.


4. A rendelés menete


A szolgáltatói adatok között rögzített telefonszámon vagy e-mail-en szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velem annak érdekében, hogy tisztázásra kerüljön, hogy a megrendelni kívánt termék készleten van-e. Beazonosításhoz segítséget nyújthat a termék nevén kívül, ha a kiválasztott képre kattint, majd az nagyban felugrik a képernyőre, megmutatva annak azonosító számát a képkeret bal alsó sarkánál..

Készleten lévő termék esetén a rendelés menete:
Amennyiben készleten van a megrendelni kívánt termék, úgy kérem, e-mailen szíveskedjen a terméket megrendelni, feltüntetve a darabszámot, a termék azonosító számát, nevét, illetve meg kell adni az Ön adatait is: nevét, számlázási és szállítási címét.
(Az így átadott személyes adatokat a későbbiek folyamán kérelemre törlöm a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy tévedésből mást töröljek az adatbázisból.)
Egy válaszüzenetben pontosítom a megrendelés részleteit, elküldöm a díjbekérőt, ami a termék árát, az esetleges szállítási díjat és az utalási adatokat fogja tartalmazni.
Ha készleten lévő terméket rendelt (változtatások nélkül), akkor az összeg beérkezése után 2 munkanapon belül postázásra kerül a csomag.

Készleten NEM lévő vagy egyedi, legyártásra kért termék esetén a rendelés menete:
Személyre szóló, egyedi, raktáron nem lévő termék rendelése esetén szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velem telefonon illetve a fent megadott e-mail-en keresztül. A birtokomba jutott igények felmérése után elkészítek Önnek minimum két darab rajzvázlatot, amit e-mail-en, vagy (ha lehetőség van rá) személyesen adok át Önnek. Az Ön által kiválasztott, esetleg pontosított vázlat elfogadása után felmérem az elkészítési időt, árat és tájékoztatom Önt erről. E-mail-en történő jóváhagyása után elküldöm a visszaigazolást a termék megrendeléséről, ami a termék árát, az esetleges szállítási díjat, és az utalási adatokat fogja tartalmazni. Csak ezek jóváhagyása és az összeg beérkezése után kerül elkészítésre a termék. Megvalósítás után újból felveszem Önnel a kapcsolatot és tájékoztatom a várható elkészülésről, átvételről vagy szállításról.
Az első, írásban történő megrendelés alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatait is: nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét. (Az így átadott személyes adatokat a későbbiek folyamán kérelemre törlöm a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy tévedésből mást töröljek az adatbázisból.)
Természetesen ajtó-, ablak-, és bútorbetét-rendelés esetén - ha van rá mód - szívesen házhoz megyek országon belül bárhová, felmérve otthonának színeit, stílusát, hogy később ahhoz passzoló ólomüveget készítsek Önnek.

5. A megrendelt termék fizetésének módja


Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltam az Ön megrendelését, elküldöm vele együtt a díjbekérő e-mailt, bankszámlaszámomat feltüntetve, melyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlámon, csak ezt követően adom fel a futárszolgálattal a terméket. (Bankszámlaszámomat az üzemeltetői adatok között találja meg)
Személyesen történő teljesítés: ez esetben Ön a fent említett székhelyen forintban fizeti meg a termék vételárát, készpénzben.
Utánvéttel történő teljesítés: a terméket az általam megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a használati útmutatót a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módomban elfogadni.


6. Szállítási feltételek, szállítás díjszabása


A csomagot a vételár megérkezésétől számított 2 munkanapon belül, minden esetben ajánlott küldeményként postázom, a csomag biztonsága és nyomon követhetősége miatt. Ha már másnap szeretné megkapni, úgy elsőbbségivel küldöm, a posta vagy a futár által meghatározott felár felszámításával.
Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

Az alább megadott szállítási díjak kizárólag az üvegékszerekre vonatkoznak. A terebélyesebb, nehezebb Tiffany díszüvegek szállítási költsége súlytól függően változik, amit csak az elkészült termék becsomagolása után tudok pontosan megmondani.

Foxpost csomagautomata előre fizetéssel: 790 Ft
Foxpost csomagautomata utánvéttel: 790 Ft
Postai küldemény (ajánlott) előre fizetéssel: 1200 Ft
Postai küldemény (ajánlott) utánvétes fizetéssel: 1400 Ft
Postai küldemény - csomagautomata - előre utalással: 1200 Ft


7. Szállítási határidő


Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 2 munkanap.
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a megrendelőt tájékoztatom a megrendelt termék elkészítésének várható határidejéről, ami függ a megrendelt termék nagyságától, méretétől, a minta sűrűségétől, elkészítési nehézségétől, a felhasználásra kerülő, de készleten nem lévő üvegektől, amit be kell szerezni.


8. Szállítási információk


Csomagautomatával kapcsolatos információk:
Az Ön által kapott megrendelést a FOXPOST csomagautomata futárszolgálata kézbesíti. A csomag kézbesítése munkanapokon történik, de a termék átvétele a nap 24 órájában megtörténhet. Amikor a futár elhelyezi a csomagautomatában a terméket, Ön egy kódszámot fog kapni telefonos sms értesítésben. Ezzel a kódszámmal tudja felnyitni az automatát.

Futárszolgálattal, házhoz történő szállítással kapcsolatos információk:
Amennyiben futárszolgálattal szeretné megkapni a megrendelt csomagot, úgy a kiválasztott futárszolgálat saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg a kiszállítás. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terhelem, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módomban ismételten elindítani.

Honlapom működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a szolgáltató adatai között megadott elérhetőségeken rendelkezésére állok.

Postai szállítással kapcsolatos információk:
A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.


9. Elállás joga


A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt a szolgálatóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). A szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a szolgáltatónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a szolgáltató a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
A szolgáltató követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag a székhelyhez történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
Olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra. Olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget a szolgáltató sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál.


10. Jótállás, szavatosság, garancia


A készítő által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától.

Ajtó-, ablak-, bútorbetétek és lámpák szavatosságára vonatkozóan:
Nagyobb méretű Tiffany díszüvegeim rendeltetésszerű használat mellett gyakorlatilag örök életűek, épp ezért élettartam garanciát biztosítok termékeimre. Ezt a garanciát kizárólag a fentebb felsorolt díszüvegekre vonatkoznak, valamint csak az általam tervezett és kivitelezett termékekre. A garancia nem vonatkozik a következő esetekre: üvegmozaik berepedése (pl: erős ütés vagy nyomás hatására), törése, a forrasztások sérülése (pl: olvadás magas hő miatt), nem rendeltetésszerű használat esetén.

Egyéb, kisebb, Tiffany technikával készült díszüveg-tárgyak (pl: doboz, polcdísz, szalvétatartó, ablakdísz, ékszer) és fusing (olvasztott) ékszerek szavatosságára vonatkozóan:
Amennyiben a vitrea.hu honlapon megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy a vevő szavatossági igényét teljesítem.
Ugyanakkor csak akkor vagyok köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. Ha a hiba a termék vásárlását követő 6 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, kivéve, ha az ellenkezőjét bizonyítani tudom. Amennyiben a hiba a vásárlást követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. Csak ebben az esetben vagyok köteles a szavatossági igényt teljesíteni.
Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Abban az esetben, ha a vevő ezt nem tudja bizonyítani, úgy nem vagyok köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.
Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan nem tartozok szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a vevőt tájékoztatom és a terméket a vevő költségére utánvéttel postázom vissza. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) engem terhelnek.

A fusing (olvasztott) ékszerek szavatosságára vonatkozóan:
Az égetési technikának köszönhetően jelentősen csökken az üveg törékenysége, azonban nagy ütés hatására, nem rendeltetésszerű használat esetén, az ékszerek üveg része eltörhet. Az ékszer üvegrészének eltöréséért ez esetben felelősséget nem vállalok.
A szerelékek tartós és időtálló ragasztóval vannak az üveghez erősítve. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a ragasztó elenged és elválik az üveg a szereléktől. Ebben az esetben a hibás terméket kijavítom. Szavatossági igény érvényesítésére, azaz a termék kijavítására csak a honlapomon keresztül vásárolt termék esetén van mód.
A hibás termék kijavítása céljából kérem, hogy küldjék meg részemre a hibás terméket (az üveget és a szereléket is), illetve a vásárlásra vonatkozóan kiállított számla másolatát is. Amennyiben az itt felsorolt dokumentumokat a vevő nem tudja bemutatni, és a kijavításra visszaküldött termékről egyébként nem egyértelmű, hogy az általam készített termék, úgy nem vagyok köteles a szavatossági igényt teljesíteni.
Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Abban az esetben, ha a vevő ezt nem tudja bizonyítani, úgy nem vagyok köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.
Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan nem tartozok szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a vevőt tájékoztatom és a terméket a vevő költségére utánvéttel postázom vissza. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) engem terhelnek.
Portósan küldött csomagokat nem veszek át, azt minden esetben visszaküldöm a feladónak!
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.


11. Panaszok intézése, jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja


Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a fent megjelölt székhelyen. A kifogásáról jegyzőkönyvet veszek fel, amelyben rögzítem:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzítem.

Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a fent megjelölt székhelyre küldött levélben, vagy elektronikus levélben.
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgálom és lehetőség szerint orvoslom a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részemre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járok el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgálom és megválaszolom. Válaszomat minden esetben megindoklom. Amennyiben válaszommal nem ért egyet, úgy az illetékes felügyeleti szervhez fordulhat panaszával.
Megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;
Jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál).
A termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
Az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.


12. Adatkezelés


A honlap használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezelem, és nem adom ki kívülálló, harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.


13. Egyéb rendelkezések


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Telefon: 20/3833138 · E-mail: info@vitrea.hu

© 2016-2017 Magasházi Julianna · Minden jog fenntartva! · Website by MJ design · Impresszum